woensdag 5 maart 2014

Geeky Gertie van Besties


 
Gebruikte materialen:
 
Cardstock: Bazzill Basics: White
                  Corol Core: Ming
                  Kraft: Joy
 
Design Papier: Maja Design: ''Life by the Sea""
Copic markers
Digi stempel: Besties nr 798: "Geeky Gertie"
Ribbel karton: Joy
Zipper: Prima Marketing
Bloemen
Frantage: Stampedous
De bril is aangezet met spica "baby blue"voor een glitter effect maar helaas is dit niet te zien op de foto 
 
 
gebruikte copic markers
 
 
Hebben jullie dat ook wel eens dat er niets meer lukt tijdens het kleuren, nu dat had ik voor dat dit kaartje tot stand kwam. Naar mijn bescheiden mening is het me toch nadien vrij goed gelukt. Oordeel zelf maar ik lees graag jullie reacties. Tot een volgend kaartje.

2 opmerkingen:

  1. nou Lisiane ik vind het een hele mooie kaart met prachtig kleurwerk.

    waarom zet je je kaart niet in bij de challenge;

    http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen