zondag 24 maart 2013

Diva




 
Gebruikte Materialen:
 
Cardstock: Bazzill Basics: Kraft en White
Designpapier: My Minds Eye: Union Square
Stempel: Kenny K: Glam Gang: Diva
Copic Markers
Spellbinders: Nestabilities: Floral Ovals
Wondgaasje
Halve Plakparels: Boekenvoordeel
Filmstrip Ribbon: Tim Holtz
Labelstjes: Staan op het designpapier
Bloemen: Roosjes en Kersenbloesem
Stans: Joy Crafts: Floral Flourishes: 6003/0003


Gebruikte Copics
 
Ik wil iedereen bedanken die op mijn vorig kaartje een lieve reactie heeft nagelaten.
Aan diegene die nu een piepje komt nemen wil ik alvast bedanken. Tot de volgende keer. Ik wil ook http://Chantalskaarten.blogspot.com bedanken voor de inspiratie. Ik vond deze kaart zo mooi dat ik ze ook zo wilde maken. Neem eens een kijkje op haar blog het is de moeite waard.
 

2 opmerkingen:

  1. Beautiful card & love all your wonderful dies you've used.
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.
    Is een Diva he zoals ingekleurd is ,heel mooi gedaan.
    Sorry dat het al zo lang geleden is dat ik langs kwam,probeer vandaag zoveel mogelijk al mijn volgers te bekijken .

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen