donderdag 14 februari 2013

Heart Key Marci



Mijn Valentijnskaartje

 
Gebruikte Materialen:
 
Cardstock: Bazzill Basics: White
                                            Kraft
Designpapier: Pion: From My Heart
Stempel: Digi van LaLaLand: Heart Key Marci
Copic Markers
Cutting en Embossingmal: Hart: Nellie Snellen
Kanten Boord: Mercerie Clayre & Eef
Halve Plakparels: Boekenvoordeel
Houten Vlinders: Xenos
Roosjes: Marianne Design
Alle randen zijn gedaan met distress ink: Walnut Stain
 
Gebruikte Copic Markers
 
Verder wens ik iedereen een fijne Valentijnsdag toe.
Aan iedereen die een leuke reactie naliet op mijn vorig kaartje wil ik bedanken en aan diegene die nu een piepje komt nemen wil ik alvast bedanken om langs te komen. Het is altijd fijn om te weten dat er mensen je blog vinden en ook nog leuk vinden.
 


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende Valentijn kaartje.
    zo mooi ingekleurd ,lieve kleuren .
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen