zondag 17 juni 2012

Huwelijkspresentje "EXPLOSIE"





Gebruikte materialen:

Fuschia cardstock: color core
Wit cardstock: color core
Multi frame: Nellie Snellen : zowel voor het witte taartvormpje als de fuschia cirkel
Vlinder: Marianne Design: LRO158
Blaadjes: Marianne Design: LRO156
Bloem: Marianne Design: LRO133
Plakparels: Joy Crafts 60250/0016
Embossing folder: Polka dots
Parelbloempjes en hartjes: Rayher
Lint: Xenos
Parellint rond de taart: Xenos

Envelopje kan gebruikt worden voor een klein kaartje of een centje in te stoppen


Taart is volledig zelf gemaakt:
3x2 cirkels van verschillende maten
3x strook papier van 3cm
Deze rillen op 0,5cl en 2,5cm
Vanaf deze randen moeten er v-tjes uitgeknipt worden
Deze strook dan rond vouwen en met de v-tjes op de cirkel plakken.
Zo kun je een taart maken zo hoog je nodig heb
Smakelijk!!!!!
Patroon van deze kaart staat op de site van http://Mariannedesign.nl
Inspiratie heb ik van http://www.anjazomkaartenblog.blogspot.be
De kleuren waren zo mooi bijelkaar dat ik in dezelfde tinten ben gebleven.



3 opmerkingen:

  1. Zo dit is schitterend gemaakt groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend lisiane prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh Lisiane, wat moooiiii. Het spat van het beeldscherm af. Ik zag een tijd geleden een YouTube filmpje waarin uitgelegd wordt hoe je zo iets kunt maken. Ik vond het te ingewikkeld, dus petje af dat je er zo iets moois van gemaakt hebt.
    En binnenkort moet ik toch maar even bij Xenos gaan kijken voor dat parellint, erg mooi.
    Lieve groeten uit lemmer,
    HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen